Zeilopleiding bij Vaarschool.be : JA ZEKER!!

door | nov 20, 2017 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Onze zeilafdeling is weer druk in de weer geweest. Naast het zeilschip S/Y Frie de Mer, een Beneteau First 40.7 met ligplaats te Wemeldinge (NL)  is er nu ook in het aanbod ons zeiljacht S/Y Blue Lady, een prachtige Hanse 37 voet die in de Euro-jachthaven van Nieuwpoort (BE) ligt (zie foto).

Beide schepen zullen vanaf seizoen 2018 worden ingezet voor de opleidingen van onze zeilafdeling waarbij je dus vanaf nu de keuze hebt uit een compleet gamma opleidingen voor beginners en gevorderden.

Je kan dus nu terecht in het mooie vaargebied van de Nederlandse Oosterschelde (Wemeldinge), maar dus ook gewoon aan de Belgische kust (Nieuwpoort) waar de uitdagingen van de Noordzee op je wachten.

Nieuw in het gamma:

• Opleiding Bemanningslid : leer actief de schipper van een zeiljacht ondersteunen en zelf de voornaamste basis-manoeuvres uitvoeren aan boord van een kajuitzeiljacht – ideaal voor beginnende zeilers
  • Opleiding Dagschipper : plan en vaar zelf dagtochten en neem de leiding op een kajuitzeiljacht – ideaal voor mensen met al een beetje ervaring die zelfstandig willen leren schipperen
  • 5-daagse Ervaringstocht naar Londen (UK), van 9 mei tot 13 mei, waarbij je één nacht zal doorbrengen in de buurt van de befaamde Tower Bridge in hartje Londen. Een unieke ervaring.

De planning voor voorjaar 2018 staat nu reeds online, dus neem zeker eens een kijkje! Misschien is het ook het ideale moment om de Facebook pagina van onze zeilafdeling eens te LIKEn (mits je dit nog niet hebt gedaan) : Vaarschool – Zeilen / Voile / Sail !