Studeren voor je vaarbrevet in je pyjama? Dat kan!

door | nov 7, 2022 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

In onze Vaarschool Online Academy vind je verschillende online tools om je te helpen slagen voor het examen bij de FOD Mobiliteit en Vervoer.

Sommigen onder ons volgen graag les in een klaslokaal, maar sommigen onder ons blijven liever thuis in hun eigen veilige omgeving om te studeren (en zeker nu het stilaan kouder wordt ?). Gelukkig kan je Vaarschool in huis halen en kan je vanuit je luie zetel studeren voor je Belgisch stuurbrevet (en achteraf je kennis testen!).

Wil je enkel op de binnenwateren varen? Ga dan voor de online opleiding Beperkt stuurbrevet. Reikt je ambitie iets verder? Naar het open water of de zee? Ga dan voor de online opleiding Algemeen stuurbrevet. Beide online opleidingen bevatten alle nodige theoretische informatie om te kunnen slagen voor de examens, aangevuld met duidelijke video’s, onder woorden gebracht door een ervaren instructeur.

Maar waar we met onze online opleidingen écht een verschil maken, is met onze LIVE ZOOM-SESSIES. Begrijp je iets niet? Heb je nog een aantal vragen over een bepaald onderwerp? Wil je die ene moeilijke oefening toch nog even overlopen met een instructeur? Dat is mogelijk! Na activatie van je online opleiding kan je je inschrijven voor deze sessies en zodoende live al je vragen stellen aan een bekwame lesgever. Je hoeft dus niet met je vragen te blijven zitten.

Als jij vervolgens het gevoel hebt dat je de theorie helemaal onder de knie hebt, dat er geen enkel verkeersbord jou nog vreemd is of geen enkele boei jou nog in de war brengt, kan je jouw kennis testen met de Vaarschool Online Examensimulator. Je vindt er meer dan 500 vragen die effectief op het examen gesteld worden. Er is geen betere manier om te ondervinden of je echt klaar bent om het examen bij de FOD Mobiliteit af te leggen!

Wil je toch klassikale lessen volgen? Dat kan hier.