Webwinkel

Examen- en leerstofsimulator Stuurbrevet (7 dagen toegang)

Prijs : 22 EUR

Hoeveelheid :

- Annuleren

7 dagen toegang tot de examen- en leerstof simulator voor het Belgische Stuurbrevet, de ideale manier om onze simulator tegen een kleine kost eens uit te proberen.

De examen- en leerstofsimulator is je ideale hulpmiddel om de leerstof in te oefenen en om je te trainen in de vraagstelling zoals die ook gebruikt wordt op het echte examen.

De vragen zijn gebaseerd op echte examenvragen aangevuld met vragen over de leerstof zoals die beschreven is in ons cursusboek 'Leergids voor het Stuurbrevet'.

Na iedere leertoets of examen krijg je ook feedback over wat je fout en goed had. Bij de vraagstukken krijg je ook de volledige uitwerking van het vraagstuk. Op die manier krijg je de beste feedback en zal je ook het meeste leren.

Leertoetsen

De leertoetsen zijn uitermate geschikt om individuele stukken van de leerstof te oefenen waar je problemen mee hebt. Je kan ook jezelf toetsen als je een deel van de leerstof hebt gestudeerd of je alles wel gesnapt hebt.

• B1 - Begrippen, definities, manoeuvreren
  • B2 - De vaarweg
  • B3 - Betonning en bebakening
  • B4 - Verkeersborden en signalisatie
  • B5 - Voorrangsregels binnenwateren
  • B6 - Lichten, Dagmerken en Geluidsseinen
  • B7 - Veiligheid en eerste hulp
  • B8 - Motortechniek
  • B9 - Specifieke reglementering
  • A1 - Navigatie
  • A2 - Koerscorrecties en plaatsbepaling
  • A3 - Het getij
  • A4 - Meteorologie
  • A5 - Voorkoming van aanvaringen op zee
  • A6 - Specifieke reglementering België

Examensimulaties

Dit zijn echte simulaties van examens Stuurbrevet zoals je ze ook gaat ervaren als je bij de overheid examen gaat afleggen.

• Examensimulatie : Beperkt Stuurbrevet
  • Examensimulatie : Algemeen Stuurbrevet

Deze examen- en leerstofsimulator is de enige die aangepast is aan de nieuwe exameneisen en die constant de evolutie volgt voor de examens. Met 500+ vragen is het dus je beste garantie op slagen !

Algemene voorwaarden

• Alle prijzen vermeld zijn inclusief BTW. Prijzen kunnen wijzigen zonder voorafgaandelijk bericht.
  • Voor fysieke goederen (zoals cursusboeken en lesmateriaal) kunnen verzendingskosten van toepassing zijn.
  • Alle verkopen zijn onderworpen aan de Belgische Wetgeving.
  • Op onze materiële producten geldt een “niet-goed = geld terug” garantie.
  • Alhoewel de grootste zorg is besteed aan de inhoud van deze website is VAARSCHOOL BV niet aansprakelijk voor de correctheid van de informatie op deze site. Indien nodig kan VAARSCHOOL BV de verkoop unilateraal annuleren.
  • Onze volledige verkoopsvoorwaarden kan u nalezen op onze pagina Verkoopsvoorwaarden