Vacature: Theorieleerkracht Belgisch Stuurbrevet (M/V)

door | okt 3, 2021 | In de kijker | 0 Reacties

Wegens onze continue groei is Vaarschool.be op zoek naar een gemotiveerde theorieleerkracht (M/V) voor het geven van theorieopleidingen voor het Belgisch Stuurbrevet.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

• Je bent gepassioneerd door varen. Je bent het gelukkigst op het water.
  • Je bent bereid om jouw passie te delen met beginnende (en gevorderde) watersporters.
  • Je bent een taalvaardig, sociaal en open persoon.
  • Je bent jong en dynamisch van geest.
  • Je hebt een zeer grote verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent flexibel en steeds sta je graag mensen bij in het vergroten van hun vaarbeleving.
  • Je hebt didactisch inzicht.
  • Je kent de gangbare reglementen en je kijkt er naar uit om je regelmatig bij te scholen in ons continue leerprogramma voor instructeurs.
  • Je hebt (minstens) een Algemeen Stuurbrevet (of gelijkwaardig).

Wat krijg je van ons?

Danny Bisaerts – Zaakvoerder
  • De hoogste verloning van alle Belgische vaarscholen.
  • Een soliede organisatie met meer 18 jaar ervaring die je in alle facetten bijstaat.
  • Een continue leerprogramma voor instructeurs.
  • Een geweldig team van meer dan 20 collega’s die allemaal dezelfde passie delen.

Hoe solliciteren?

Sollicitaties enkel via e-mail gericht aan danny@vaarschool.be. Stuur ons een bericht met je nautisch CV en een motivering waarom deze vacture jou op het lijf geschreven is.