Vacature Sales Medewerker (B2C)

door | jan 9, 2023 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Ben jij een commercieel talent met veel goesting, passie en drive? Krijg je een kick van nieuwe uitdagingen en het bereiken van vooropgestelde doelen?

Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wie zijn wij?

VAARSCHOOL is een tof, ambitieus familiebedrijf dat mensen begeleidt om hun vaardromen te realiseren. Mensen die een Belgisch stuurbrevet willen behalen, in de volksmond gekend als het ‘vaarbewijs’, kunnen bij ons terecht. Vergelijk ons met een rijschool, maar dan op het water.

We begeleiden jaarlijks duizenden kandidaten succesvol naar hun Belgisch stuurbrevet. Dit maakt ons één van de grootste opleiders binnen de sector van de pleziervaart. Je zal deel uitmaken van een enthousiast team van 5 administratieve krachten en een 25-tal instructeurs.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

• Je bent een commercieel talent (beperkt of ervaren)
  • Je kan best omschreven worden door: goesting, passie en drive. Je doet alles met overtuiging.
  • Je kickt op (vooropgestelde) doelen. Verkopen is je tweede natuur.
  • Prospecteren zie je als een uitdaging. Je geniet ervan nieuwe mensen en bedrijven te leren kennen.
  • De telefoon zie je als een verlengstuk van jezelf. Telefoneren is je tweede natuur.
  • Je genoot een hogere opleiding.

• Je drukt je goed uit, mondeling en schriftelijk, in het Nederlands, Frans en bij voorkeur ook Engels
  • Je bent flexibel, ondernemend en je bent een “oplosser”
  • Je bent vlot in de omgang en je draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel
  • Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een echte teamplayer en hecht veel belang aan de gemeenschappelijke doelen
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit met varen en/of watersporten

Wat is jouw takenpakket?

• Je volgt onze B2C sales leads op en bezorgt onze potentiële klanten een passend voorstel op basis van onze opleidingen.
  • Je doelpubliek zijn dus particuliere klanten, en KMO’s.
  • Jij blinkt uit in prospecteren en salesgesprekken dankzij een hoge dosis overtuigingskracht en expertise in het product.
  • Je werkt zelfstandig maar je deelt je inzichten met de rest van het team.

Formules

Deze vacature kan zowel voltijds als deeltijds worden ingevuld in functie van jouw mogelijkheden. Je kan op onze payroll staan of je vult dit in als freelancer. Wij zijn zeer flexibel als jij dat ook bent 🙂

Wat krijg je van ons?

• VAARSCHOOL is een snel groeiend bedrijf. Je bent een spilfiguur om de strategie en de visie mee te helpen uitbouwen op commercieel vlak.
  • e bieden je uiteraard een interne opleiding aan om onze business door en door te leren kennen.
  • Je bouwt een carrière uit binnen ons bedrijf. You are here for the long run. We nemen je op in onze familie.
  • Een ongelofelijke enthousiaste werksfeer met een winnende mentaliteit!
  • Je krijgt loon naar werken. Uitmuntende prestaties krijgen een uitmuntende beloning.
  • Gratis koffie en koekskes 🙂 🙂

Hebben we je warm gemaakt voor deze functie?

Sollicitaties enkel via e-mail gericht aan jobs@vaarschool.be. Stuur ons een mailtje met je CV en motivatiebrief waarom deze vacature jou op het lijf geschreven is. Graag zien we ook een profielfoto in je CV of motivatiebrief (of link naar je LinkedIn-pagina). Heb je nog vragen? Dan mag je deze natuurlijk ook altijd stellen!

Direct Solliciteren?

Wij horen graag van jou! (Velden aangeduid met een * zijn verplichte velden)