Kapitein met Schip gezocht! Regio Kust

Wij zijn op zoek naar een avontuurlijke kapitein met een eigen boot en een passie voor het delen van zeekennis! Man, vrouw, of zelfs een dolfijn met een talent voor lesgeven – als je maar enthousiast bent om te werken voor een familiebedrijf dat varen en kennis delen in zijn DNA heeft!

Welkom in de Vaarschool-familie!

Als zelfstandige instructeur ben je dan wel de kapitein van je eigen schip, maar je maakt ook deel uit van onze gezellige Vaarschool-familie! Wij zijn een ambitieus familiebedrijf dat mensen begeleidt om hun dromen waar te maken en  meteen ook één van de grootste opleiders binnen de sector!

We hebben een  zaakvoerder zonder das of maatkostuum en een hele fijne sfeer in een team van ongeveer 30 vaarinstructeurs en andere collega’s. En laten we eerlijk zijn, een goede dosis humor is net zo belangrijk als het knopen van een stevige zeemansknop!

Dobberen de volgende kenmerken als een vrolijke dolfijn om je heen?

• Varen is je grote passie, op het water ben je oprecht gelukkig!
  • Wil je je passie delen met beginnende (en gevorderde) watersporters?
  • Ben je taalvaardig, sociaal en open met een vleugje humor?
  • Heb je wat zin voor verantwoordelijkheid?
  • Ben je flexibel en schrikt opleidingen geven in het weekend je niet af?
  • Heb je toch wel wat didactisch inzicht.
  • Heb je (minstens) een Belgisch Algemeen Stuurbrevet of bent bereid om dit te behalen?
  • Schrikt het je zeker niet af om je kennis verder bij te schaven in onze Vaarschool Instructor academy?

Voel je je boot al schudden van opwinding voor deze takenlijst?

• Je ontvangt de cursisten ’s ochtends voor de les.
  • Je geeft de nodige uitleg en een veiligheidsbriefing.
  • Je demonstreert alle oefeningen van het lesprogramma op deskundige wijze.
  • Je begeleidt de cursisten in hun eerste stappen op het water. Je enthousiasme en vrolijkheid werken hier aanstekelijk.
  • Tijdens de opleiding geef je constructieve feedback. Je maakt er een optimaal leermoment van.
  • Je zorgt ervoor dat de veiligheid van schip en bemanning continue bewaard blijft. Je bent de spreekwoordelijke rots in de branding.
  • Na afloop van de dag geef je een debriefing en verzorg je de administratieve formaliteiten.

Wat kunnen wij jou serveren om jouw nautische escapade nog spetterender te maken?

• De hoogste verloning van alle Belgische vaarscholen.
  • Een geankerde organisatie die je altijd en overal bijstaat.
  • Een geweldig team van meer dan 30 collega’s die allemaal dezelfde passie delen.
  • We bieden je uiteraard een interne opleiding aan om onze business door en door te leren kennen. Je start verplicht trouwens met het basisprogramma binnen onze Vaarschool Instructor Academy die je onze manier van lesgeven zal eigen maken.
  • You are here for the long run. We nemen je op in onze familie.
  • Een ongelofelijke enthousiaste werksfeer met een winnende mentaliteit!

Dit is een deeltijdse functie, bij voorkeur op basis van een zelfstandig statuut of zelfstandige in bijberoep. Je factureert ons je geleverde diensten.

Hebben we je in de juiste vaargeul gekregen? Stel je kompas bij en maak koers richting een verkennend gesprek bij ons op kantoor! Tot snel!

Sollicitaties enkel via e-mail gericht aan jobs@vaarschool.be. Stuur ons een mailtje met je CV en motivatiebrief waarom deze vacature jou op het lijf geschreven is. Graag zien we ook een profielfoto van jou in je CV of motivatiebrief (of link naar je LinkedIn-pagina). Heb je nog vragen? Dan mag je deze natuurlijk ook altijd stellen!