Vacature Office Assistant

door | nov 6, 2023 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Deze vacture werd ingevuld. Joke is ons team komen versterken.

Enthousiaste Office Assistant met feeling voor social media gezocht! (die weet hoe de wind op een onthaal waait)

Noem het gerust de bezieler, een motivator of zelfs een echte stuurman (of -vrouw): wegens de groei van onze Vaarschool in Keerbergen zoeken we versterking aan ons onthaal! Regel je graag praktische zaken, draag je graag je steentje bij in de wereld van zeilen en varen? Schrikken online paperassen je niet af en soigneer je graag mensen? Lees zeker verder en laat zéker van je horen.

Vaarschool BV is dé partner in België om op een veilige en kwalitatieve manier het (inter)nationaal stuurbrevet te behalen!

• Een familiebedrijf met openheid in communicatie
  • Gedreven collega’s die de zaken graag aanpakken
  • Kwaliteitsvolle opleidingen en locaties voor onze klanten

Om onze organisatie en activiteiten verder uit te bouwen en meer mensen op een kwalitatieve manier aan hun stuurbrevet te helpen, zijn we op zoek naar iemand die klanten en collega’s administratief kan ontzorgen. Iemand die twee stappen sneller denkt, moeilijke vragen zelf aanpakt of kan doorverwijzen en met ons meedenkt hoe we interne processen kunnen verbeteren: onze deur staat wagenwijd open voor jou!

Voor ons is de ideale Office Assistant  iemand die:

• De algemene administratie voor onze klanten regelt van A-Z
  • Een passie voor plannen en organiseren heeft
  • Met orde en netheid in het werk omgaat
  • Een scherp oog heeft voor teamwerk
  • Werk ziet waar anderen eraan voorbijlopen
  • Op de hoogte is van wie bij ons over de vloer komt en ze warm welkom heet

• Zich verder wil inleven in de wondere wereld van het zeilen en varen
  • Uiteraard mee is met Google en Microsoft en benieuwd is naar onze eigen IT-processen (wees gerust, je krijgt tijd voor opleiding)
  • Niet blokkeert als een vraag in het Frans gesteld wordt

Ben jij dus van nature:

• Vlot in de omgang en communicatief, zowel naar klanten als collega’s
  • Nieuwsgierig naar het reilen en zeilen … van (inderdaad) het zeilen en varen
  • Een ‘fixer’: je denkt probleemoplossend en hebt een warme pakvastmentaliteit
  • Iemand die houdt van orde, structuur en nauwkeurigheid en empathisch blijft
  • Enthousiast om in een familiebedrijf te werken (dat in volle groei is)

… en je hebt veel zin in dit takenpakket:

Je bent de baas van de telefoon en de infomailbox en onderhoudt het inkomend en uitgaand contact met (potentiële) klanten, je detecteert en definieert hun behoefte, je geeft gepersonaliseerde informatie over een opleidingstraject en je regelt alle administratie omtrent de boekingen van onze opleidingen. Je kijkt kritisch mee naar cursussen, brochures en online teksten waar mogelijk, je gaat actief op zoek naar nieuwe, comfortabele locaties voor onze theoretische opleidingen, je initieert intern overleg en houdt onze (beperkte) stockreserves bij. … Kortom, je doet er alles aan om klanten en collega’s in de watten te leggen!

Wat wij jou kunnen bieden:

Een stijlvolle werkplek in het centrum van Keerbergen, parking en bushalte op een boogscheut van onze deur, een zaakvoerder zonder das of maatkostuum, een fijne sfeer in een team van ongeveer 30 vaarinstructeurs en andere collega’s, een mooie verloning met maaltijdcheques, laptop en telefoon, geautomatiseerde administratieve processen en begrip voor jouw wens als je liever parttime werkt. We hebben bovendien oog voor jouw talenten en de verdere ontwikkeling ervan!

Goesting gekregen om eens te komen babbelen? De koffie staat klaar!

Mail ons je cv naar jobs@vaarschool.be en vertel waarom jij dé perfecte persoon bent voor deze job. Wie weet zien we elkaar in een kennismakingsgesprek?

Direct Solliciteren?

Wij horen graag van jou! (Velden aangeduid met een * zijn verplichte velden)