Vacature: Instructeur praktijk motorboot (M/V) regio Belgische Kust

door | aug 20, 2020 | In de kijker | 0 Reacties

Wegens onze continue groei is Vaarschool.be op zoek naar een gemotiveerde instructeur (M/V) voor het geven van praktijkopleidingen volgens het programma en het instructiesysteem dat wij gebruiken in onze school.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

• Je bent gepassioneerd door varen. Je bent het gelukkigst op het water.
  • Je bent bereid om jouw passie te delen met beginnende (en gevorderde) watersporters.
  • Je bent een taalvaardig, sociaal en open persoon.
  • Je bent jong en dynamisch van geest.
  • Je hebt een zeer grote verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent flexibel en steeds sta je graag mensen bij in het vergroten van hun vaarbeleving.
  • Je hebt didactisch inzicht.
  • Je kent de gangbare reglementen en je kijkt er naar uit om je regelmatig bij te scholen in ons continue leerprogramma voor instructeurs.
  • Je bent zelfstandige in bijberoep of hoofdberoep (of wil dit worden).
  • Je hebt (minstens) een Algemeen Stuurbrevet (of gelijkwaardig).

Je hebt een stapje voor als

• Je hebt een eigen boot (RIB of motorcruiser) die je ook aan de school wil verhuren voor het geven van je eigen lessen. Je bent bereid om deze boot commercieel te laten keuren.
  • Je bent bij voorkeur een oud-student van Vaarschool.be. Je weet dan al hoe wij werken en je hebt de basis van het varen geleerd zoals het hoort.

Wat krijg je van ons?

Danny Bisaerts – Zaakvoerder
  • De hoogste verloning van alle Belgische vaarscholen.
  • Een soliede organisatie met meer 18 jaar ervaring die je in alle facetten bijstaat.
  • Een continue leerprogramma voor instructeurs: Je start verplicht trouwens met het basisprogramma voor onze instructeurs die je onze manier van lesgeven zal eigen maken.
  • Een geweldig team van meer dan 20 collega’s die allemaal dezelfde passie delen.

Hoe solliciteren?

Sollicitaties enkel via e-mail gericht aan danny@vaarschool.be. Stuur ons een bericht met je nautisch CV en een motivering waarom deze vacture jou op het lijf geschreven is.