Vacature Instructeur praktijk motorboot

door | jan 9, 2023 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Ben jij die persoon die het voelt kriebelen als hij in de buurt van water komt? Sta jij te kijken naar boten tijdens je vakantie of heb je er zelf één? Wil jij nog beter leren varen en de volgende stap zetten?

Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wie zijn wij?

VAARSCHOOL is een tof, ambitieus familiebedrijf dat mensen begeleidt om hun vaardromen te realiseren. Mensen die een Belgisch stuurbrevet willen behalen, in de volksmond gekend als het ‘vaarbewijs’, kunnen bij ons terecht. Vergelijk ons met een rijschool, maar dan op het water.

We begeleiden jaarlijks duizenden kandidaten succesvol naar hun Belgisch stuurbrevet. Dit maakt ons één van de grootste opleiders binnen de sector van de pleziervaart. Je zal deel uitmaken van een enthousiast team van 5 administratieve krachten en een 25-tal instructeurs.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

• Je bent gepassioneerd door varen. Je bent het gelukkigst op het water.
  • Je bent bereid om jouw passie te delen met beginnende (en gevorderde) watersporters.
  • Je bent een taalvaardig, sociaal en open persoon.
  • Je bent jong en dynamisch van geest.
  • Je hebt een zeer grote verantwoordelijkheidszin.

• Je bent flexibel en steeds sta je graag mensen bij in het vergroten van hun vaarbeleving.
  • Je hebt didactisch inzicht.
  • Je hebt (minstens) een Belgisch Algemeen Stuurbrevet of bent bereid om dit te behalen.
  • Je wil je bijscholen via onze Vaarschool Instructor academy

Wat is jouw takenpakket?

• Je ontvangt de cursisten ’s ochtends voor de les.
  • Je geeft de nodige uitleg en een veiligheidsbriefing.
  • Je demonstreert alle oefeningen van het lesprogramma op deskundige wijze.
  • Je begeleidt de cursisten in hun eerste stappen op het water. Je enthousiasme werkt hier aanstekelijk.
  • Tijdens de opleiding geef je continue constructieve feedback. Je maakt er een optimaal leermoment van.
  • Je zorgt dat de veiligheid van schip en bemanning continue bewaard blijft. Je bent de spreekwoordelijke rots in de branding.
  • Na afloop van de dag geef je een debriefing en verzorg je de administratieve formaliteiten.

Formules

Dit is een deeltijdse functie, bij voorkeur op basis van een zelfstandig statuut of zelfstandige in bijberoep. Je factureert ons je geleverde diensten.

Wat krijg je van ons?

• De hoogste verloning van alle Belgische vaarscholen.
  • Een solide organisatie die je in alle facetten bijstaat.
  • Een geweldig team van meer dan 30 collega’s die allemaal dezelfde passie delen.
  • We bieden je uiteraard een interne opleiding aan om onze business door en door te leren kennen. Je start verplicht trouwens met het basisprogramma binen onze Vaarschool Instructor Academy die je onze manier van lesgeven zal eigen maken.
  • You are here for the long run. We nemen je op in onze familie.
  • Een ongelofelijke enthousiaste werksfeer met een winnende mentaliteit!

Hebben we je warm gemaakt voor deze functie?

Sollicitaties enkel via e-mail gericht aan jobs@vaarschool.be. Stuur ons een mailtje met je CV en motivatiebrief waarom deze vacature jou op het lijf geschreven is. Graag zien we ook een profielfoto van jou in je CV of motivatiebrief (of link naar je LinkedIn-pagina). Heb je nog vragen? Dan mag je deze natuurlijk ook altijd stellen!