Vaarschool.be nu ook in het Frans!

door | feb 2, 2022 | In de kijker | 0 Reacties

18 jaar na de oprichting van Vaarschool.be is het eindelijk zo ver: we kunnen met veel trots onze Franstalige afdeling voorstellen.

Telkens als we iets nieuws lanceren, willen we niet over één nacht ijs gaan. We streven er immers naar om een kwalitatief aanbod te presenteren zoals onze klanten reeds gewend zijn in Vlaanderen.

Momenteel zijn we gestart met een relatief beperkt aanbod aan opleidingen, maar het is uiteraard de bedoeling om dit aanbod ook aan de andere kant van de taalgrens gestaag uit te breiden.

Neem dus gerust eens een kijkje op www.ecolenautique.be. Heb je Franstalige vrienden, familie of kennissen? Deel gerust deze informatie met hen!

Tip: Als je bovenaan in het menu van de website Vaarschool.be kiest voor FR als taal, dan kom je automatisch bij onze Franstalige website.