Vaarschool.be investeert wéér in de toekomst

door | mrt 29, 2018 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Om te kunnen blijven rekenen op het lesmateriaal is continue verbetering nodig. Hiervoor hebben we op de Belgian Boat Show bij medestandhouder Beekman Watersport (GOES – NL) een nieuwe RIB (Rigid Inflateable Boat) besteld die gisteren werd afgeleverd.

Het gaat over een BRIG Navigator 700 uitgerust met Mercury Verado 225PK buitenboordmotor in een all-black editie. Een promotie video van de BRIG Navigator vind je alvast hier. De geheel in het zwart uitgevoerde boot kreeg de toepasselijke naam BLACK DAN 🙂

Hij zal dienen ter vervanging van BABY DAN, het vorige vaartuig dat in Viersel gebruikt werd voor onze praktijkopleidingen. Dat was trouwens ook een BRIG, maar dan een kleiner model.

BLACK DAN zal dus zeer binnenkort (vanaf midden April) door onze cursisten ontdekt kunnen worden in Viersel.

De aankoop noodzaakte ook de aankoop van een nieuw trekkend voertuig, een NISSAN NAVARA, model TEKNA met een trekvermogen van 3,5ton. Geen klus dus te groot voor deze machine, die uiteraard 4-wiel aangedreven is.

Een impressie van het nieuwe materiaal met enkele foto’s vind je hierna. Binnenkort actiebeelden 🙂