Vaarschool.be erkend door de FOD Mobiliteit en Vervoer als representatieve organisatie

door | jun 30, 2015 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Gisteren hebben we vanwege de minister van Mobiliteit en Vervoer, mevrouw Jacqueline Galant (MR), het heugelijke bericht mogen ontvangen dat we erkend zijn vanaf 1 juli 2015 als representatieve organisatie voor het Belgische Stuurbrevet onder erkenningsnummer E11.

Eén en ander is het gevolg van een audit die we mochten ondergaan afgelopen mei waarbij de controlediensten van de FOD Mobiliteit onze organisatie hebben doorgelicht. Klaarblijkelijk was men tevreden :).

Wat heeft dit voor gevolg ?

Het voornaamste gevolg is dat we nu ook zelf de cursisten kunnen begeleiden van de opleiding tot aan het feitelijke examen.

Voor onze cursisten wil dit zeggen dat ze slechts één aanspreekpunt meer hebben voor wat betreft alle administratie rond het Stuurbrevet. Dit maakt het allemaal veel simpeler omdat we nu ook alles zelf onder controle hebben en een beter zicht hebben op de volledige cyclus.

We gaan ervan uit dat dit ook de snelheid van de afhandeling ten goede zal kunnen komen.

Uiteraard is dit nogmaals een bevestiging van de kwaliteit van onze opleidingen. Nu meer dan ooit is Vaarschool je partner om je dromen effectief te realiseren.

Ben je nog niet ingeschreven in het examen stuurbrevet ?

Dan kan je uw examendossier indienen via het online inschrijvingsformulier.

Inschrijven via deze weg staat open voor iedereen vanaf heden, ook zij die geen opleiding hebben gevolgd binnen onze organisatie. Zoals bij alle andere representatieve organisaties bedraagt de kost voor het examen 75 Euro.

Ben je reeds ingeschreven in het examen ?

Als je reeds bent ingeschreven met uw examendossier bij een andere representatieve organisatie waar wij mee samenwerken, zoals de Vlaamse Yachting Federatie (VYF) of Waterski Vlaanderen (WSV), dan zal er voor u niets wijzigen. Deze organisaties zullen u begeleiden tot het bekomen van uw stuurbrevet.

mobilit_nl