Samen op het water

Vaarschool doet  weer mee aan de actie #samenophetwater van de FOD Mobiliteit & Vervoer. Gedurende de hele maand mei 2024 worden er verschillende watersportactiviteiten bij talrijke organisaties georganiseerd met als hoofddoel: actief de watersport in België promoten.

Op de centrale webpagine van de FOD Mobiliteit & Vervoer vind je een overzicht van het volledige aanbod van alle partners van de actie #samenophetwater.

Neem deel aan ons #samenophetwater-event op zondag 5 mei 2024

in samenwerking met onze partners

Ons #samenophetwater-event is volledig GRATIS.

Als je mee wil varen met één van de beschikbare boten, dan is registratie wel verplicht.

Wat kan je die dag allemaal beleven?

• Geniet van een drankje en hapje op de site van Port Aventura te Mol.
  • Vaar mee met één van de boten die ter beschikking zullen staan: keuze tussen RIB, sportcruiser, consoleboot of sloep
  • Boats’n’More stelt zijn Maxima sloepen voor, Van Claes trailers en een uitgebreid gamma tweedehands boten.
  • Watersport De Kempen brengt zijn watersportartikelen mee, Karel en Talamax boten, en een dienstenaanbod zoals motoronderhoud, maar ook zetelstoffering voor boten en meubels.
  • Mascott vaarvakanties geeft je het ultieme vakantiegevoel met een ruim aanbod aan vaarvakanties.
  • Mobilehome-verhuur.be laat je ook proeven van het vakantiegevoel, maar dan in je eigen persoonlijke mobilhome.
  • Atelier Sofie laat je kennismaken met de perfecte herwaardering van je boot, camper of je meubels: herstoffering.
  • Ontdek het volledige cursusaanbod van Vaarschool, maak kennis met instructeurs en medewerkers. Beleef ons familiegevoel en ga nu eens eindelijk voor dat Belgisch Stuurbrevet (motor of zeil).
  • Stel je registratie en uitrustingsvragen direct aan de FOD Mobiliteit en Vervoer
  • Springkasteel voor onze jongste bezoekers
  • Foodtruck aanwezig

Adres : Zilvermeerlaan 9, 2400 Mol