Ontdek de NIBS samen met Vaarschool

door | sep 27, 2017 | In de kijker | 0 Reacties

Op 20, 21 en 22 oktober kan je in Nieuwpoort genieten de Nieuwpoort International Boat Show. Wil je een nieuw jacht of tweedehandsboot kopen? Of wil je gewoon alles omtrent watersport ontdekken en beleven? Dan is deze beurs voor jou zeker een must. En als je er dan toch bent, breng dan zeker een bezoekje aan de stand van Vaarschool.be!

Al enkele jaren vormt de NIBS voor vele vaarliefhebbers een uitgelezen kans om boten te kopen of te verkopen. Je vindt hier als potentiële klant dan ook de informatie die je nodig hebt om een beslissing te nemen over jouw toekomstige aankoop. Je kan er ook vele verschillende standen vinden met benodigdheden voor boten en varen, zoals de nodige tuigage, beslag, accessoires, duikgerief, surfmateriaal, enzoverder.

Maar niet alleen personen die een boot willen kopen kunnen genieten van deze beurs, ook liefhebbers van watersport en het varen zullen hier ongetwijfeld hun hartje kunnen ophalen. Het is dan ook de ideale manier om allemaal samen het einde van het watersportseizoen van 2017 te vieren.

Kan je al niet wachten om alle geweldige boten te bekijken? Dan kan je alvast een kijkje nemen op de website van de NIBS (www.nibs.be). Daar kan je al enkele schepen bekijken en wegdromen over een tocht op het water.

NIBS gratis met Vaarschool.be

Normaal gezien kost een ticket voor de NIBS 5 euro per persoon. Als klant van Vaarschool kan je de beurs echter volledig gratis bezoeken. Je kan je tickets boeken via volgende link: www.nibs.be/vaarschool. Elke kaart is geldig voor twee personen.

Hopelijk zien we je daar!

Openingsuren NIBS:

Vrijdag 20 oktober van 14.00 uur tot 19.00 uur.

Zaterdag 21 oktober van 10.00 uur tot 19.00 uur.

Zondag 22 oktober van 10.00 uur tot 18.00 uur.