Nieuwe data voor RYA Competent Crew en Dayskipper bekend

Wil jij dit najaar graag een praktijkopleiding Competent Crew of Dayskipper bij ons volgen? Dan kan je vanaf nu de nieuwe data hiervoor raadplegen op www.vaarschool.be. Indien je de theorie (eerst) wil volgen, kan je ook daarvoor uiteraard bij ons terecht.

Wil je écht leren zeilen? Dan ben je bij Vaarschool aan het juiste adres. Wij zijn al enkele jaren erkend als RYA Training Centre. De RYA, voluit de Royal Yachting Association, is met haar 150 000 studenten per jaar de grootse organisatie voor watersport ter wereld. Aangezien een school deze titel pas krijgt na een lang controleproces, zijn we daar ongelofelijk trots op. Alle opleidingen, zowel theorie als praktijk, worden gegeven in de taal van de navigatie: het Engels.

Een eerste stap, indien je zeilervaring nog maar beperkt is, is het volgen van een praktijkopleiding Competent Crew. Van zodra je daarin geslaagd bent, kan je de theorie en praktijk voor Dayskipper aanvatten.

• Heb je nog niet al te veel ervaring, maar wil je echt intensief leren zeilen, Volg dan eerst een praktijkcursus Competent Crew.
  • Via deze link kan je inschrijven voor de theorieopleiding Dayskipper, alsook meer informatie vinden.
  • Om het volledige brevet Dayskipper te behalen, en jezelf de titel van ‘Dagschipper’ te kunnen toe-eigenen, moet je ook de praktijkopleiding tot een goed einde brengen.

Veel succes!