Nieuw uitgebreid aanbod te Gent voor praktijk motorjacht en motorboot

door | dec 15, 2016 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Vanaf heden kan Vaarschool.be opnieuw gebruik maken van het luxe motorjacht CEVINA (een Jeanneau Prestige 390S) en van motorboot BRAMEVA voor de opleidingen in het mooie en pittoreske Gent.

Onze instructeur Anthony, RYA cruising instructor, zal je de fijne kneepjes van het varen aanleren op een didactisch verantwoorde en rustige manier.

Anthony heeft jaren vaarervaring (opgedaan in binnen- en buitenland) en heeft vroeger nog een lange tijd met ons samengewerkt. We zijn dan ook zeer blij om deze samenwerking te kunnen hernieuwen en ons aanbod in Gent opnieuw gevoelig te kunnen uitbreiden.

Bij Vaarschool.be leer je immers met gekwalificieerde instructeurs, op welke locatie je ook de lessen volgt.

Bekijk dus zeker eens onze praktijkopleidingen motorjacht en praktijkopleidingen motorboot voor alle informatie en inschrijving.

Foto’s nieuwe lesboten te Gent