Fijne kerstwensen van ons naar jou

door | dec 24, 2021 | In de kijker | 2 reacties

Het was weer geen makkelijk jaar, daar kunnen we het waarschijnlijk allemaal over eens zijn. Aangezien Kerst een moment is om dankbaar te zijn, bij deze: een welverdiende DANKJEWEL!

We kunnen stellen dat dit jaar heel wat mensen een nieuwe passie hebben gevonden op het water en dat de watersport nog meer mensen verbonden heeft dan voordien. We willen jou dubbel en dik bedanken voor het vertrouwen in Vaarschool.be en voor jouw enthousiasme in deze, af en toe toch wel donkere, tijden.

We wensen jou en je familie fantastische kerstdagen toe en hopen je snel weer te zien op het water!

PS: Op vrijdag 7 januari zullen wij werken achter gesloten deuren en kan je ons niet telefonisch bereiken. Je kan ons natuurlijk wel bereiken per mail.

Fijne Kerst-groetjes,

Het VAARSCHOOL-TEAM