De VAARSCHOOL-website zit in een nieuw jasje!

door | jun 28, 2022 | Opleidingsnieuws | 0 Reacties

Je hebt het misschien al gemerkt, maar onze website zit in een gloednieuw jasje.

Sinds 2003 is onze website ons primair communicatiekanaal met onze cursisten en sympathisanten. Maar in die tijd is er op vlak van informatietechnologie wel het één en ander gewijzigd.

Vroeger konden we enkel surfen op desktop computers, vandaag de dag kan het op een hoop verschillende toestellen. Denk maar aan mobiele telefoons, tablets, smart-TV’s, en zelfs gewoon in de auto.

Websites dienen daarom hun gegevens te kunnen tonen op al die verschillende schermen. De vorige VAARSCHOOL-website kon dat nog niet zo goed. Daarom was die update dan ook broodnodig, temeer als je weet dat wereldwijd 60% van alle internetgebruik komt van mobiele apparaten.

Deze nieuwe website is zogenaamd “responsive”, wat betekent dat de gegevens die getoond worden zich aanpassen aan het toestel waarop ze worden getoond. Op die manier hebben onze cursisten altijd toegang tot de informatie die ze zoeken.

En daar zijn we toch wel héél blij mee. En wat vinden jullie ervan?