Bedankt voor je bestelling!

Bevestiging verstuurd

We hebben je naar aanleiding van je bestelling met referentie +++//+++ een bevestiging gestuurd naar je email adres .

Indien deze email binnen een tiental minuten niet is toegekomen, controleer dan zeker ook je SPAM/JUNK folder.

Bestelling geregistreerd

Je kan alle details van je bestelling terug vinden in 'Mijn Vaarschool'.

Factuur is beschikbaar

We hebben je betaling van 0 Euro via ook goed ontvangen. Hierdoor is je factuur nu reeds beschikbaar in Mijn Vaarschool'. Je kan ze daar downloaden en uitprinten indien gewenst.

Levering wordt geregeld

Indien je bestelling fysieke goederen bevatte, zoals bv. cursusboeken en lesmateriaal, dan zullen wij die zo snel als mogelijk versturen met Bpost (indien je betaling in orde is).

We streven ernaar om je goederen de eerstvolgende werkdag naar je te verzenden.

Het adres wat we van je kregen is:

Hoe kan je ons contacteren?

Je kan ons bereiken tijdens onze openingsuren via:

Wij staan voor je klaar!

Natuurlijk is Vaarschool.be een heel team met theorie- en praktijkinstructeurs. Je gaat echter waarschijnlijk het meest contact hebben met onze administratie. We stellen je ze nu al graag even kort voor:

Laura Bisaerts

Assistant Manager